Deelnemer login
Home Nieuws Service 4.0 in kaart gebracht
17
jun
Service 4.0 in kaart gebracht

Service 4.0 in kaart gebracht

Vooral op het gebied van Service vormt de huidige snel veranderende markt een grote uitdaging voor veel bedrijven. IoT, big data en nieuwe technologieën zoals VR, AR, RPA, additive manufacturing, predictive en condition based onderhoud hebben een grote impact op services, reparatie en onderhoud. Door deze disruptieve innovaties, vinden bedrijven hun servicestrategie opnieuw uit. Deze transformatie wordt vaak de hervorming naar 'Service 4.0' genoemd en stelt bedrijven in staat om op een proactieve en aangepaste manier bijkomende nieuwe diensten aan hun klanten aan te bieden.

Als PwC proberen we de Service veranderingen te begrijpen en waar nodig kunnen we onze klanten ondersteunen bij de transformatie naar nieuwe service business concepten.
In het kader van Service 4.0 hebben we op dit moment een enquête gepubliceerd.  
Deze enquête kan online ingevuld worden via de link:
https://pwc.qualtrics.com/jfe/form/SV_2faSN0ZRQ0cUKY5

In september 2019 zal, op basis van de antwoorden, een rapport gepubliceerd worden.
Het rapport zal een overzicht geven over hoe de verschillende deelnemende bedrijven vandaag omgaan met de nieuwe uitdagingen van Service 4.0.
Elke deelnemer kan, indien gewenst, een kopie van dit rapport ontvangen. Voor de ontvangst van het rapport, kan bij de vragenlijst het emailadres opgegeven worden.

Terug

Onze deelnemers