De toekomst houdt ons allemaal bezig en in onze steeds sneller veranderende wereld willen we graag een stap voor zijn. Denk hierbij aan het tekort aan techniekers, het toenemend belang van klantgerichte serviceverlening en het aanscherpen van de concurrentiële positie. Blijven vooruitdenken over uw dienstverleningsproces geeft uw organisatie een stap voor op de toekomst. De vragen die hier naar voor komen zijn onder anderen: Hoe kan ik de klanten verder ontzorgen? Hoe kan ik een nog aantrekkelijkere werkgever zijn? Hoe houd ik mijn kosten onder controle? Field Services-organisaties die gebruik maken van datagedreven beslissingname en toegepaste wiskunde in het planningsproces presteren beter. Denk aan het optimaal toewijzen van opdrachten aan Field Services-medewerkers, een klantgericht en optimaal bezoekmoment afspreken met de klant, online order-intake van een opdracht, het optimaal oplossen van momenten van onderbezetting of overbezetting, .... Om u daarbij te helpen, organiseren we samen met ORTEC een innovatie-seminarie voor Field Services-organisaties. Van harte welkom op woensdag 24 april vanaf 14.30 u.! |