Service Logistics Forum

Studiesessie onder de aandacht - Nieuws

26 maart 2019

Het SLF beveelt deze sessie in België over geavanceerde planning van de service keten van harte aan.

Meer informatie

of

Direct inschrijven

studiesessie

Blije technieker, tevreden klant, gezonde onderneming

 

De toekomst houdt ons allemaal bezig en in onze steeds sneller veranderende wereld willen we graag een stap voor zijn. Denk hierbij aan het tekort aan techniekers, het toenemend belang van klantgerichte serviceverlening en het aanscherpen van de concurrentiële positie.

Blijven vooruitdenken over uw dienstverleningsproces geeft uw organisatie een stap voor op de toekomst. De vragen die hier naar voor komen zijn onder anderen: Hoe kan ik de klanten verder ontzorgen? Hoe kan ik een nog aantrekkelijkere werkgever zijn? Hoe houd ik mijn kosten onder controle?

Field Services-organisaties die gebruik maken van datagedreven beslissingname en toegepaste wiskunde in het planningsproces presteren beter. Denk aan het optimaal toewijzen van opdrachten aan Field Services-medewerkers, een klantgericht en optimaal bezoekmoment afspreken met de klant, online order-intake van een opdracht, het optimaal oplossen van momenten van onderbezetting of overbezetting, ....

Om u daarbij te helpen, organiseren we samen met ORTEC een innovatie-seminarie voor Field Services-organisaties. Van harte welkom op woensdag 24 april vanaf 14.30 u.!

 
 
 

Programma

  • 14:30: Ontvangst
  • 15:00 – 15:30: De impact van service en servicetechniekers op klantentevredenheid (Filip Helsen, CEO Coriotech)
  • 15:30 – 15:50: Vergroten van de klanteninspraak in combinatie met optimale resultaten;  Praktijkvoorbeelden (Tom de Kort, ORTEC)
  • 15:50 – 16:20: Impact van een goede planning op de tevredenheid van servicemedewerkers (Maarten Andriessen, Praktijkassistent VUB en onafhankelijk adviseur)
  • Koffiepauze
  • 16:55 – 17:15: Datagedreven en intelligente technologie verhogen de flexibiliteit en de verwachtingen (Tom de Kort, ORTEC)
  • 17:15 – 17:45: EcoWater Systems Europe vertelt over hoe ze de klant centraal hebben gezet in het planningsproces (Els Smet, afdelingsverantwoordelijke logistiek en administratie) 
  • Netwerkdrink

Praktische info

Wanneer?
24/04/2019
van 14u30 tot 18u00

Prijs
SLF deelnemers: gratis
 

Waar?
Bedrijvencentrum De Malt
Leuvensesteenweg 350
3190 Boortmeerbeek

BEMAS ledenlijst
 

 

 

 
 
 
Trots op onze

SLF Deelnemers