Nederlands English
Deelnemer login

Service Logistiek volgens het SLF is

het sturende onderdeel van de service keten. Een service keten is de aaneenschakeling van producten en diensten die aangeboden worden vanaf aankoop tot einde levensduur. Denk hierbij aan onderhoudscontracten, reparatiewerkzaamheden, spare parts, retourlogistiek en hergebruikprocessen. Deze processen moeten zo efficiënt mogelijk worden ingericht. Service logistiek orkestreert alle aspecten die hierbij komen kijken.

Hét kennisplatform voor Service Logistiek is het SLF

Het Service Logistics Forum is dé plek waar managers, verantwoordelijk voor Service Logistiek, elkaar ontmoeten om kennis en kunde te delen en te ontwikkelen. In 1993 is het Service Logistics Forum door het logistieke adviesbureau Districon opgericht. Inmiddels is het Service Logistics Forum uitgegroeid tot hét Service Logistieke kennisplatform in Nederland. Lees meer over service logistiek en het SLF .

Oók kennis en kunde delen binnen het SLF?

Bedrijven, groot en kleiner, kunnen zich aanmelden als deelnemer van het SLF. Eenmaal aangemeld wordt er een contactpersoon geregistreerd. Het bedrijf heeft na aanmelding kosteloos toegang tot alle SLF activiteiten. Jaarlijks publiceert het SLF een programma waarin de activiteiten van het lopende jaar vermeld staan. Het jaarprogramma bevat excursies, themamiddagen en een Service Logistieke dag. Bekijk het actuele jaarprogramma, met toelichtingen per activiteit.

 


Het SLF gaat vanaf 2017 een gewijzigde koers varen.

SLF Actueel

MAG45 en Axians bij het SLF
Deelnemersveld breidt uit Lees meer
SLF jaarprogramma '17 gepubliceerd
Voorlopig overzicht met alle SLF activiteiten Lees meer

Agenda

Onze deelnemers