Nederlands English
Deelnemer login

Service Logistiek volgens het SLF is

het sturende onderdeel van de service keten. Een service keten omvat de producten en diensten die aangeboden worden vanaf aankoop tot einde levensduur. De logistieke component zorgt ervoor dat mensen en middelen in de service keten tijdig beschikbaar zijn. Lees meer over service logistiek

Hét kennisplatform voor Service Logistiek is het SLF

Het Service Logistics Forum is sinds 1993 dé plek waar service logistieke professionals elkaar ontmoeten. Het logistiek adviesbureau Districon richtte het SLF op om kennis en kunde te delen en te ontwikkelen. Inmiddels is het Service Logistics Forum uitgegroeid tot een gewaardeerd kennisplatform in Nederland. Lees meer over service logistiek en het SLF .

Oók kennis en kunde delen binnen het SLF?

Bedrijven, groot en kleiner, kunnen zich aanmelden als deelnemer van het SLF. Eenmaal aangemeld hebben deelnemers kosteloos toegang tot alle SLF activiteiten. Het actuele jaarprogramma bevat excursies, themamiddagen en een Service Logistieke dag.

Van een goed naar een sterker netwerk

De inspanningen van de voorbije jaren hebben een flinke bijgedrage geleverd aan de ontwikkeling van het vakgebied. Het resultaat daarvan is een groeiende groep deelnemers en een rol als partner van het Nationale Topsektoren beleid.  Het SLF investeert en heeft in 2017 haar ambities uitgebreid en aangescherpt. De kern blijft het delen van kennis en kunde, maar daaraan zijn toegevoegd innovatie- en talentontwikkeling.  Lees meer over de nieuwe koers.

SLF Actueel

Vakblad over Service Logistiek
editie Vakblad Asset Management gewijd aan service logistiek Lees meer

Agenda

Onze deelnemers